Wednesday, December 14, 2011

hepi beday

...hari ini aku  genap 44 tahun 1 bulan...

aku rasa hidup aku hebat...penuh cabaran dan adventure, kerana aku yang menentukan hidupku,bukan keadaan yang menentukan hidupku. Aku dapat merasakan semakin hari hidup ini semakin mencabar....
______________________________________________________________________________
Fakta menarik....

Tidak pernah wujud mana-mana gajet yang model nya ada nombor 4. Nokia misal mana ada
model yang bernombor 4. Canon Powershot ada model 1,2,3 pas tu 5, 4 tak ada.

Kebanyakan semua lif di asia timur tidak ada tingkat 4 secara literalnya. Walaupun lif tersebut
ada tertulis sehingga tingkat 50, tapi sebenarnya hanya ada 36 tingkat sahaja.
______________________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment